بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن مازندران

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه مدیرکل راه‌وشهرسازی مازندران از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاونین سازمان، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاونین اداره کل از پروژه مسکن مهر میارکلای ساری، پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن عالیواک ساری، سایت زمین ۱۰۶ و ۱۲۰ هکتاری شهرستان گلوگاه‌ و شهرک مسکونی انارمرز جویبار بازدید و در بیست و پنجمین جلسه شورای مسکن استان شرکت کردند.
ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از برخی طرح‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن در مازندران گفت: یکی از مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران تامین زمین مناسب برای ساخت واحدهای مسکونی است.
وی افزود: زمین‌های موجود در مازندران درجه یک و دو کشاورزی هستند و در اراضی ملی نیز به خاطر جنگلی و جلگه‌ای بودن امکان ساخت و ساز وجود ندارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با وجود مشکل تامین زمین در مازندران، زمین‌های مناسبی برای ایجاد شهرک‌های مسکونی شناسایی و مصوب شد که عملیات اجرایی برای ساخت به زودی آغاز خواهد شد.
مالکی گفت: زمین برای ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی تاکنون تامین و عملیات اجرایی ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در جریان بازدید از برخی طرح‌های در حال ساخت مشخص شد که سرعت اجرای کار در آن‌ها پایین است که در جلسه شورای مسکن برای سرعت بخشیدن به این طرح‌های تصمیم گیری شد.
علی دیوسالار مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز با بیان اینکه ۱۳۰ هکتار زمین دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت منازل مسکونی متقاضیان این طرح اختصاص یافته است،گفت: مصوبات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی در چهار شهرک کرفون، انارمرز و دو شهرک دیگر گرفته شده است
وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۰۰ واحدی عالیواک ساری نیز رضایت بخش نیست که مقرر شد سه بلوک آن تا پایان امسال بهره‌برداری شود.
دیوسالار بیان کرد: در خصوص مسکن مهر میارکلا نیز مصوب شد محوطه سازی و ساخت مسجد در این مجتمع مسکونی با ترک تشریفات انجام شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000