بررسی عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی مسکن در راستای مطالبه رئیس جمهور

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به حضور تیم بررسی و ارزیابی پروژه های نهضت ملی مسکن استان ها در استان فارس گفت: هدف این تیم پاسخ به مطالبه رئیس جمهور مبنی بر بررسی عملکرد استان‌ها در زمینه اجرای این طرح است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب، در حاشیه بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن فارس گفت: وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور با تشکیل تیم بازرسی مشترک آخرین وضعیت استان ها در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: مشکلات احصا شده طرح های نهضت ملی مسکن نیز در جلسه شورای مسکن استان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر کل راه و شهرسازی و دیگر مدیران ذی ربط و تیم بررسی و ارزیابی پروژه های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل آنها تصمیم گیری می‌شود.

مذنب اظهار کرد: آن دسته از مشکلات و موانعی هم که رفع آنها در استان امکان پذیر نیست را در سطح ملی دنبال می کنیم.

وی گفت: امروز و در ادامه سفر تیم بازرسی مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور در استان فارس حضور یافتیم و در بازدیدهایی که از پروژه‌های شهر شیراز و شهر جدید صدرا انجام دادیم مسائل و موانع این پروژه ها احصا شد که از تمام ظرفیت ها برای رفع آنها استفاده خواهیم کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000