بانک مسکن دبیر کارگروه تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن استان یزد شد

در نشستی با حضور مدیرشعب بانک مسکن استان یزد و مدیرکل راه و شهرسازی، بانک مسکن پس از طرح موضوع تشکیل کارگروه تامین مالی مسکن در جلسه شورای مسکن استان از سوی استاندار، دبیری کارگروه را پذیرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیرشعب استان یزد در اینباره گفت: موضوع تشکیل کارگروه تامین مالی مسکن در جلسه شورای مسکن استان از سوی استاندار برای کمک به تامین مالی و تامین مصالح مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه و بانک مسکن استان به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شد.

محمد غفوریان در ادامه اظهار داشت: با توجه به سابقه تعامل و همکاری بانک مسکن با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر و ارتباط با سازندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی، امیدواریم در خصوص طرح نهضت ملی مسکن نیز شاهد تداوم این همکاری و تعاملات در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم.

مدیرشعب استان افزود: انتظار می رود سایر دستگاه‌های متولی و مجری مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن نیز با تمرکز منابع و گردش مالی خود در بانک مسکن نقش کمک کننده‌ای در تامین مالی این طرح بزرگ ایفا کنند.

وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان سوق و هدایت پیمانکاران فعال که در انواع زمینه‌ها به اداره کل راه و شهرسازی استان خدمات پیمانکاری ارائه می کنند به دریافت ضمانتنامه های خود از بانک مسکن را خواستار شد.

یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست، حضور بانک مسکن در جلسات "صنعت شهرها" به منظور بازاریابی و جذب منابع و جلب حمایت صنایع استان در راستای تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن بود که به تایید طرفین رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000