مشارکت بانک مسکن در پویش نذر حسینی رسم مهربانی

پویش نذر حسینی رسم مهربانی با مشارکت مدیریت شعب بانک مسکن و دانشگاه علوم پزشکی لرستان در محل سالن همایش امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در خرم‌آباد برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ این پویش همزمان با دهه اول ماه محرم و به منظور اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های بیماران خاص در محل سالن همایش امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، داریوش عالی‌پور مدیر شعب بانک مسکن لرستان ، محمدکریم خورشیدوند مدیرکل اجتماعی استانداری، بهروز عزت‌پور رییس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و روسای انجمن‌های بیماران خاص و خانواده‌های بیماران خاص در این ویژه برنامه حضور داشتند.

عالی پور در این همایش گفت :مصادف با دهه اول ماه محرم و تاسی از سیره نبوی و فرهنگ عاشورایی و در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در حوزه درمان و حمایت از خانواده های بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی پویش نذر حسینی رسم مهربانی برگزار شد.

رییس امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن قدردانی از مسوولیت پذیری اجتماعی بانک مسکن در سطح استان، با تشریح خدمات انجام گرفته در حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و مشارکت مستمر بانک مسکن در این حوزه اظهار داشت: بیماران خاص از عوارض جانبی بیماری خود تا پایان عمر رنج می‌برند و همواره در بحث درمان این بیماران به دنبال کم کردن عوارض ناشی از این نوع بیماری‌ها هستیم. در این خصوص ورود مردم و سازمان‌ها در جهت یاری رساندن به این دسته از بیماران بسیار اثرگذار است و در این راستا حضور پر رنگ و مستمر بانک مسکن می‌تواند الگویی مناسب برای همه بخش‌های دولتی و خصوصی و آحاد مردم باشد و ما قدردان زحمات بانک مسکن هستیم .

مدیرکل اجتماعی استانداری نیز با عنوان اینکه نام و ذکر امام حسین(ع) بر هر سطحی نوشته یا ذکر شود شفابخش است و ضمن قدردانی از بانک مسکن گفت: انتظارم داریم همه بانک‌ها و سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری همچون بانک مسکن در راستای انجام مسوولیت اجتماعی و اقدامات فرهنگی قدم برداشته و جامعه‌های هدف مخصوصا اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهند.

در این پویش، تعداد ۶۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش 10 میلیون ریال به جامعه هدف اعطا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000