دکتر حسینی در نشست مشترک با رئیس و مدیران بنیاد مسکن:

بانک مسکن برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات بیشتری پرداخت می‌کند

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه این بانک برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بخش مسکن امتیازات خاصی در نظر گرفته است، گفت: بر روی حمایت از شرکت‌های دانش بنیاد برای بومی‌سازی ساخت مسکن با فناوری نوین پافشاری‌ می‌کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نشست مشترک با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران آن گفت: بنیاد مسکن ظرفیت عظیمی در بخش فنی مهندسی دارد که با ایجاد هم‎افزایی میان بخش‌ها و شرکت‌های مختلف بانک و بنیاد می‌توانیم ظرفیت سرشاری ایجاد کنیم که منجر به توسعه کشور می‌شود و می‌توانیم به سهم خود در پیشرفت کشور گامی موثر برداریم.

وی افزود: بانک مسکن یک بانک توسعه‌ای و تخصصی در این بخش مهم است و در حال حاضر بیش از 95 درصد فعالیت‌های بانک به بخش مسکن و طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دارد و این بانک تنها بانکی است که در حوزه‌های خرید، ساخت و تعمیر مسکن تسهیلات مناسبی ارایه می‌کند.

در ادامه مدیرعامل بانک مسکن از حمایت این بانک از شرکت‌های دانش بنیان در بخش مسکن و شرکت‌هایی که از ابزارهای نوین استفاده می‌کنند، سخن گفت و تاکید کرد: بانک مسکن برای حمایت از این شرکت‌ها تسهیلات بیشتری پرداخت می‌‍کند و این رویه به صورت قوی‌تری در ادامه کار بانک دنبال خواهد شد و بر روی حمایت از شرکت‌های دانش بنیاد برای بومی‌سازی ساخت مسکن با فناوری نوین پافشاری‌ می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بانک مسکن سعی دارد به صنعتی‌سازی و بومی‌سازی ساخت مسکن کمک کند تا در این عرصه ضمن تسریع در روند ساخت مسکن فاصله‌ها را با استانداردهای جهانی درساخت مسکن در کشورمان کم کنیم.

دکتر حسینی با ابراز آمادگی بانک مسکن برای افزایش هم افزایی میان بخش‌های مختلف بانک با بنیاد مسکن گفت: خدمات نوین بانک در حوزه ساخت مسکن در حال گسترش است و در بخش بین الملل نیز در حال افزایش ظرفیت بانک هستیم و در این راستا بانک مسکن می تواند خدمات ارزنده‌ای در حوزه ارزی و بین المللی ارایه دهد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000