تامین زمین برای ساخت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تا کنون زمین برای ساخت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد به صورت ویلائی انفرادی و گروهی تامین شده که از این میزان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ واحد به صورت انفرادی و مابقی بصورت ویلائی دو و ۳ طبقه است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ، اظهار کرد: از زمانی که ساخت واحدهای ویلائی در طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرارگرفت، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز این موضوع را در دستور کار ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قرار داد تا نسبت به شناسائی اراضی مستعد ساخت مسکن ویلائی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که زمین مورد نیاز برای واگذاری ویلایی به متقاضیان حائز شرایط وجود نداشت با استفاده از سایر روش‌های تامین زمین در حال پیگیری این موضوع هستیم و به زودی تامین زمین این شهرها تعیین تکلیف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان درخصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی مناطق مانند شهرهای شرق استان، گفت: با توجه به سیاست دولت و پیگیری مردم و مسئولان شهرهای شرق اصفهان مبنی بر واگذاری اراضی به صورت انفرادی، در حال حاضر اراضی تامین و واگذاری اراضی به صورت ویلایی انفرادی شروع شده و بعضا متقاضیان در حال انجام مراحل اخذ پروانه و شروع عملیات ساخت پروژه‌ها هستند.

وی بیان کرد: تامین زمین در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر استان اصفهان که ثبت نام در آنها انجام شده، به صورت ویلائی انفرادی و گروهی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صورت پذیرفته است که از این میزان ۶ هزار و ۲۷۷ واحد به صورت انفرادی و مابقی بصورت ویلائی دو و ۳ طبقه است.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: از تعداد ۶ هزار و ۲۷۷ واحد حدود ۳ هزار و ۶۷۵ واحد تاکنون به متقاضیان اختصاص یافته که بسته به شهرها و پروژه‌های مختلف، در حال اخذ پروانه، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000