بهره‌برداری از طرح ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در هفته دولت

ضمن تخصیص اعتبار ۲۹۶۶ میلیارد ریال برای اجرای ۵۳ طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، طرح ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان با حضور مدیرعامل بانک مسکن به بهره برداری می‌رسد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان با حضور دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، مدیران بانک و مقامات کشوری و استانی در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع مسکونی بهارستان توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن با طراحی منحصر به فرد وبهره‌گیری از تکنولوژی روز، در زمینی به وسعت حدود سه هکتار در قالب ۱۱ بلوک و 7 طبقه با زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع درتقاطع بلوار انقلاب اسلامی و بلوار امام خمینی(ره) شهر زاهدان ساخته شده است. باتوجه به اهداف بانک مسکن در توسعه هدفمندمسکن شهری، در طراحی و اجرای مجموعه بهارستان ایجاد فضای فرهنگی و تجاری و دسترسی مناسب به خدمات شهری نیز لحاظ شده است.

این مجتمع علاوه بر امکانات پیشرفته ساختمانی، دارای فضای فرهنگی- تجاری با زیربنای 800 متر مربع برای استفاده شهروندان است.

بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بنا بر شاخص ها و ارزیابی های صورت گرفته رتبه دوم کشور را برای پرداخت تسهیلات مذکور به خود اختصاص داده است.

طی سال جاری در حدود 2400 فقره تسهیلات به مبلغ 6 هزار و 800 میلیارد ریال نیز در بخش‌های مشارکت مدنی، خرید، جعاله ومرابحه نیز به مردم استان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با بیشترین تمرکز در شهر‌ زاهدان، از حدود 18 هزار و 744 واحد معرفی شده به بانک مسکن، قرارداد 10هزار و 800 واحد منعقد شده و بانک مسکن تاکنون مبلغ 16 هزار و 500 میلیارد ریال در این طرح پرداخت کرده است.

تاکنون بیش از 178 تعاونی مسکن، شرکت ساختمانی و گروه‌های چند خانواری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن این استان معرفی شده‌اند که طی سال جاری 53 پروژه این طرح مشتمل بر 882 واحد مسکونی با تامین اعتبار 2966 میلیارد ریالی بانک مسکن در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

تکمیل و بهره برداری از مجتمع‌های مسکونی 216 واحدی شرکت فتح‌المبین، پروژه 153 واحدی تعاونی مسکن اتحادیه تعاونی‌های مسکن استان، پروژه 150 واحدی تعاونی مسکن صدا و سیما، پروژه 144 واحدی تعاونی مسکن امید آیندگان و پروژه 72 واحدی تعاونی مسکن کارکنان هواشناسی از جمله پروژه های در دست اقدام بانک مسکن در این استان است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000