استاندار سمنان:

مصوبات شورای مسکن ضمانت اجرایی دارد

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مصوبات شورای مسکن دارای ضمانت اجرایی است، گفت: ادارات و سازمان‌هایی که عضو شورای مسکن هستند، تحقق تصمیمات و مصوبات این شورا را دستور کار خود قرار می‌دهند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه 28 شهریور ماه_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان، اظهار کرد: کاهش نرخ سود بانکی از تصمیمات خوب دولت سیزدهم بود که در راستای اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش سقف تسهیلات ویژه طرح نهضت ملی مسکن از دیگر تصمیمات خوب برای اجرای این طرح است، افزود: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، اولویت اصلی و جدی دولت سیزدهم در سراسر کشور است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مصوبات شورای مسکن دارای ضمانت اجرایی است، ادامه داد: ادارات و سازمان‌هایی که عضو شورای مسکن هستند، تحقق تصمیمات و مصوبات این شورا را دستور کار خود قرار می‌دهند.

هاشمی اضافه کرد: برای سرعت‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تمام بانک‌های عامل در استان سمنان باید با بانک مسکن در این راستا همکاری کنند.

وی با تاکید بر ساخت مجتمع و واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق کم برخوردار شهرها، افزود: این مهم باید برای تحقق ارزش افزوده، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و احیای بافت فرسوده در دستور کار قرار گیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000