در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی؛

بیست و چهارمین مدرسه شهدای بانک مسکن در چابهار افتتاح شد

در استمرار ساخت مدرسه، مسجد و تجهیز ورزشگاه زابل، سومین مدرسه شهدای بانک مسکن در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۳۳ مترمربع و با مشارکت بانک مسکن در روستای ساندک‌زهی در 60 کیلومتری چابهار ساخته و تجهیز شده است. مدیر شعب بانک مسکن سیستان و بلوچستان با اعلام آغاز بهره‌برداری از این مدرسه در روزهای نخست سال تحصیلی گفت: ۶۳ دانش آموز متوسطه دوره اول از کلاس استاندارد با تجهیزات به‌روز و سیستم سرمایشی بهره‌مند شدند.

سیاوش زراعتی با اشاره به نیاز مردم روستاهای مناطق کمتر توسعه یافته استان اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این مدرسه و موارد دیگر، شاهد تحصیل گسترده‌تر مردم صبور کویر ایران باشیم.

رئیس شورای اسلامی روستای ساندک‌زهی با اعلام بهره‌مندی دانش آموزان ۴ روستا از مدرسه استاندارد ساخته شده توسط بانک مسکن، گفت: با ساخت این مدرسه دانش‌آموزان چهار روستا که پیش از این در مدرسه خشتی گلی و غیراستاندارد در حال تحصیل بودند از کلاس درس مناسب و مقاوم بهره‌مند شدند.

شه‌بخش گرگیج اظهار داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در ساخت این مدرسه مشارکت داشته‌ و برای محوطه سازی و حصارکشی و ساخت سرویس بهداشتی همکاری کرده‌اند و چنانچه این مدرسه ساخته نمی‌شد، شاهد ترک تحصیل و یا عزیمت تعداد زیادی از دانش‌آموزان به سایر نقاط بخش پلان و شهرستان چابهار بودیم.

افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای زمایین زنجان در نهم مهر ماه

نهم مهرماه سال جاری نیز زنگ مدرسه سه کلاسه شهدای بانک مسکن در روستای زمایین شهر دندی از توابع شهرستان انگوران استان زنجان با 158 متر زیربنا به صدا درخواهد آمد.

این دومین مدرسه‌ای است که در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در مناطق محروم استان زنجان به بهره‌برداری خواهد رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000