معاون وزیر راه و شهرسازی:

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس حاصل کار جهادی و انقلابی است

شعار دولت مردمی سیزدهم کار انقلابی و جهادی است و با افتخار اعلام می کنم که تحویل این واحدها حاصل کار جهادی همه نهادها امروز به ثمر نشست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از ایرنا، علیرضا جعفری در آیین افتتاح و بهره برداری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیانی که بیش از ۱۰ سال در انتظار دریافت واحدهای خود بودند امروز به برکت اقدام جهادی دولت مردمی سیزدهم واحدهای خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: تاکید مسئولان بر تکمیل کامل واحدها برای واگذاری به مالکان و متقاضیان است و مالکان واحدهای تکمیل شده خود را تحویل می گیرند.

معاون وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: زحمات و تلاشها ی پیمانکارانی که در هفت ماه گذشته با وجود مطالبات زیادی که داشتند با ما همکاری کردند قابل تقدیر است و موضوعات و مشکلات آنها را دنبال خواهیم کرد.

جعفری با بیان اینکه با روحیه جهادی و رویکرد بسیجی واری که در این مجموعه دیدم کارها به خوبی پیش رفته، توضیح داد: با برنامه ریزی انجام شده ، شرایط زندگی به سمتی خواهد رفت که کیفیت زندگی برای ساکنان شهرهای جدید ارتقا پیدا خواهد کرد با همکاری نهادها و دستگاهها در فضای حمایتی تکمیل پروژه های مسکن مهر در دست اقدام و اجرا است.

این مسئول یادآور شد: پردیس به سکونت گاه تبدیل شده و تامین خدمات روبنایی و زیر بنایی در دستور کار ما هست و کسریها هایی که در حوزه سرانه آموزشی خدماتی بهداشتی و مذهبی در فاز ۱۱ هست تکمیل خواهد شد.


امام جمعه شهرستان پردیس: مسکن مهر پردیس نیازمند توجه ویژه دولت برای رفع مشکلات ساکنان است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مسکن مهر پردیس به عنوان بزرگترین پروژه در کشور مشکلات زیادی دارد که با توجه ویژه دولت برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در آیین افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: متقاضیان سالهای سال در انتظار تحویل واحدهای خود بودند و امروز با تلاش شبانه روزی و جهادی مسئولان شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۰ هزار واحد تکمیل شده در فازهای پردیس هستیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مسئولان گذشته زحمات زیادی کشیدند و در شرایط سخت تلاش کردند و با زحمات شبانه روزی تیم جدید شاهد به ثمر نشستن زحمات گذشتگان و نیروهای جهادی امروز هستیم.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در طی۴ سال گذشته ، مطالبات و اشکها و ناراحتی مردم ما را نارحت می کند وعده هایی که سالها داده شده ساکنان را به زحمت انداخته و امروز در آستانه میلاد پیامبر«ص» گرامی و امام جعفر صادق «ع»شاهد افتتاح و واگذاری واحدها به مالکان صبور هستیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع» استان تهران: امروز جهاد ما ساخت منزل برای نیازمندان است

سردار احمد ذوالقدر در این مراسم اظهار داشت: جهاد امروز ما احداث منزل برای نیازمندان، تلاش برای احیا و آبادانی ، همراهی برای شکل گیری خانه و خانواده است.

وی ادامه داد:رویارویی با دشمن در جنگ اقتصادی،جنگ الکترونیکی، جنگ نظامی وجنگ داخلی همانند دفاع مقدس برای صیانت ازایران اسلامی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا«ع» استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس اگر تیری شلیک می شد ، امروز آجر روی اجر گذاشته می شود و اگر موشکی شلیک و تانکی حرکت می کرد امروز لودرها و بولدوزرها در دفاعی مقدس و مشابه برای رفع مشکلات مردم و آبادانی کشور حرکت می کنند که قابل تقدیر است.

ذوالقدر گفت: پروژه مسکن مهر ۱۲ سال عقب ماندگی دارد و این عقب ماندگی در دولت مردمی سیزدهم با تلاشهای جهادی و شبانه روزی مسئولان جبران می شود.

وی با بیان اینکه قیمت اقلام و مصالح از ۱۲ سال گذشته تا کنون رشد زیادی داشته، توضیح داد: قیمتها بالا رفته وحل این مشکل بزرگ همت بزرگ و تلاش همه جانبه دستگاههای مختلف را می طلبد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع» استان تهران گفت: امروز با سربلندی شاهد تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی در پردیس هستیم که اراده های آهنین دستگاههای مختلف برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردند.

شهرستان پردیس باجمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000