با حضور وزیر اقتصاد برگزارشد:

نشست بررسی پروژه حد اعتباری خزانه داری در سامانه نسیم

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
نشست بررسی پیشرفت پروژه حد اعتباری خزانه داری در سامانه نسیم بانک مرکزی با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر اکرمی خزانه دار کل کشور وجمعی از مدیران و کارشناسان این طرح عصر امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از شادا، در این نشست که با حضور وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور برگزار شد، ابعاد مختلف این پروژه مهم ملی از سوی کارشناسان و مدیران این طرح تبیین و میزان پیشرفت آن مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با اجرای این پروژه که قرار است به طور رسمی در پایان مهر ماه امسال مورد بهره برداری قرار گیرد، تخصیص منابع به دستگاههای مختلف کشور بر مبنای حد اعتباری که در این سامانه برای هر دستگاه در نظر گرفته می شود، انجام خواهد گرفت و منابع موجود در حسابهای مختلف دستگاهها به طور متمرکز در این سامانه تجمیع می شود.

از دیگر مزایای اجرای این طرح بهبود مدیریت نقدینگی از سوی خزانه داری کل کشور است که امکان تخصیص بهتر منابع از سوی این خزانه داری را محقق می کند. مدیریت حد اعتبار تخصیصی خزانه به دستگاههای اجرایی کشور، مدیریت پرداخت بر اساس حد اعتبار تخصیصی خزانه از طریق رابط کاربری نسیم و حواله الکترونیک و انتقال حد اعتبار تخصیصی خزانه فیمابین دستگاههای اجرایی از دیگر مزایای اجرای این طرح است که قرار است در پایان مهر ماه امسال وارد فاز اجرایی شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000