امام جمعه خمینی‌شهر اصفهان:

از مزایای ویژه بانک مسکن در نظر گرفتن انتفاع و مصالح مردم است

امام جمعه خمینی‌شهر در دیدار با مسوولان بانک مسکن این شهر گفت: از مزایای بانک‌های دولتی مانند بانک مسکن، در نظر گرفتن انتفاع و مصالح مردم است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن _هیبنا، حجت‌الاسلام حسین محمودآبادی امام جمعه خمینی‌شهر در این نشست بیان کرد: اگر اقتصاد اسلام پیاده شود، قضیه معیشت و مسکن مردم حل‌شدنی است و در سال‌های اخیر از بانک مسکن می‌توان به عنوان یکی از بانک‌های اسلامی نام برد که بر اساس موازین شرعی و عقود اسلامی به صورت صحیح به ارایه خدمت و فعالیت می‌پردازد و این قابل تقدیر است.

وی افزود: هر قدر منابع بانک‌های دولتی بیشتر شود، تسهیلات بیشتری با شرایط مناسب به مردم پرداخت و از فسادهای مالی جلوگیری می‌شود.

حجه الاسلام محمودآبادی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات کارکنان بانک مسکن، برای این بانک آرزوی توفیق خدمت بیشتر به مردم کرد و اظهار داشت : سعی کنید در مرز موازین اسلام و در جهت منافع کشور و رونق چرخه تولید حرکت کنید.

رییس شعبه منظریه خمینی‌شهر نیز با ارایه شرحی از خدمات بانک مسکن و پرداخت تسهیلات به قشرهای مختلف به ویژه اقشار متوسط و کم درآمد گفت: در این بانک، عقود اسلامی به‌طور دقیق و واقعی و بر مبنای دستورالعمل‌های بانکداری بدون ربا و با نظارت دایمی اجرا می‌شود و لازم است تا برای رونق بیشتر در ساخت‌وساز و پرداخت تسهیلات بیشتر به مردم، تسهیلات گیرندگان قبلی اقساط خود را به طور منظم و به موقع پرداخت کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000