مدیرشعب بانک مسکن خراسان جنوبی تاکید کرد:

لزوم توسعه مراودات مالی نهادهای فعال طرح نهضت ملی در بانک مسکن

مدیرشعب بانک مسکن خراسان جنوبی در جلسه با نهادهای فعال در طرح نهضت ملی مسکن، تداوم پرداخت تسهیلات به این طرح را منوط به توسعه مراودات مالی این نهادها و مرتبطین آنها با بانک مسکن دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ برای توسعه هدفمند طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی، مدیران بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی با انجمن انبوه سازان و شرکت‌ای فعال به تبادل نظر و ارایه راهکار درباره توسعه مراودات مالی پرداختند.

ناصر علیشاهی مدیر شعب با اشاره به تلاش بانک مسکن برای پیشبرد طرح نهضت ملی به ارایه توضیحات و آمار کلی این طرح پرداخت و گفت: تعداد 23.500 واحد طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده است که 8000 واحد آن با مبلغ 27 هزار میلیارد ریال منتج به انعقاد قرارداد شده است و 55 درصد آن معادل 15 میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده است.

مدیر شعب خراسان جنوبی با اشاره به چندبرابر بودن مصارف 37.000 میلیارد ریالی مدیریت شعب بانک مسکن نسبت به منابع آن؛ خاطرنشان کرد: ادامه اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، نیازمند همراهی، حمایت و توسعه مراودات مالی بیشتر ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت‌های ساختمانی و عمرانی استان، نظام مهندسی ساختمان و انجمن انبوه‌سازان و ... با بانک است.

وی با پیشران خواندن بخش مسکن در اقتصاد کشور افزود: رونق و رکود فعالیت‌های اقتصادی در کشور وابسته به وضعیت بخش مسکن است و تعامل هر چه بیشتر و بهتر متعاملین این بخش می‌تواند در به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی کشور موثر باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000