برگزاری ۲ میز ارتباطات مردمی در سفر رییس جمهوری به فارس؛

پاسخگویی و خدمت به مردم؛ اولویت مدیران بانک مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن همزمان با دومین سفر رییس جمهوری به استان فارس، در ۲ میز خدمت این بانک در شیراز حضور یافت و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات مردم، میزان پیشبرد مصوبات سفر قبلی به استان را بررسی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی به همراه سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و احمدعلی جعفری مدیرشعب استان فارس با حضور در میز خدمت ارتباطات مردمی بانک مسکن در حاشیه دومین سفر استانی دولت سیزدهم به فارس، مسائل مطرح شده توسط مردم را بررسی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

وی افزود: بیشتر مراجعات مردم به میز خدمت مرتبط با دریافت تسهیلات خرید مسکن، تعمیرات و طرح نهضت ملی مسکن است که موضوعات مطرح شده با قید فوریت و در چارچوب قوانین و مقررات بررسی و پاسخ داده می‌شود.

کشاورز ادامه داد: در این سفر از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید به عمل خواهد آمد و با اخذ گزارش عملکرد مصوبات سفر قبل، اقدامات صورت گرفته و میزان رفع مشکلات بررسی می‌شود.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی اظهارداشت: خوشبختانه استان فارس با پاسخگویی حداکثری، عملکرد مطلوبی داشته و با استفاده از ابزارهای بانکی مناسب در بخش خرید، ساخت و مشارکت توانسته بیشترین همکاری را با مجموعه راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی داشته باشد.

حل مشکلات پروژه‌ها در اولویت است

سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات بانک گفت: تشکیل میز خدمت در سفرهای استانی با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی مشکلات پروژه ها و تسریع و پیشرفت آنها انجام می شود و با ارتباط مستقیم مردمی می‌توان اقدامات موثری در جهت رفع خواسته‌های مراجعان انجام داد.

وی گفت: برای رفع مشکلات پروژه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با ارائه پیشنهادهای سازنده و راهکارهای عملیاتی از سوی بانک مسکن، مرتفع و در مسیر انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات قرار گیرد. از 3 هزار و 433 واحد باقی مانده در طرح مسکن مهر حدود 1320 واحد زیر 30 درصد پیشرفت داشته‌اند که طی نامه ابلاغی به مدیریت مقرر شد نسبت به تسویه حساب اقدام و در قالب طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات پرداخت شود.

رییس اداره کل اعتبارات ادامه داد: پروژه‌های دارای پیشرفت بالای 75 درصد در اسرع وقت با پیگیری‌های لازم فروش اقساطی می‌شوند. بانک مسکن برای پرداخت متمم تسهیلات طرح نهضت ملی به پروژه‌های مسکن مهر دارای 30 تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی لازم را دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید بر اجرای متمم‌ها و تغییر نرخ‌های اعلام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ضروری است نسبت به پرداخت کامل سهم الشرکه‌ها برای فروش اقساطی پروژه‌های عقد قرارداد شده ‌اقدام شود.

احمدعلی جعفری مدیرشعب فارس نیز همزمان با برگزاری میزخدمت مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر در ساختمان گمرک فارس، در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی شیراز به همراه معاونان خود و روسای دوایر حضور پیدا کرد و از نزدیک به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد.

سفر رییس جمهور - فارس - میز خدمت 608108010/14/2023 1:32:12 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/10/202310102023933482_Thum.jpg


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000