مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن خبر داد:

سرمایه گذاری ۳۰ همتی برای ساخت مسکن در سال آینده

مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن از سرمایه گذاری ۳۰ همتی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در سال آینده خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبناسعید شیرزادی در حاشیه نمایشگاه اینوکس درکیش از تامین مالی 30 همتی بانک مسکن خبرداد و گفت: ما می‌توانیم این ۳۰ همت را در اختیار افرادی بگذاریم که بخواهند در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری کنند و این عدد کوچکی نیست. من اعتقادم این است که تأمین سرمایه ما می‌تواند هم به بخش‌ دولتی و هم خصوصی کمک کند.

وی تاکید کرد: با این رقم و ظرفیت‌های که وجود دارد می‌توان پروژه‌های راکد را با برنامه‌ریزی صحیح به جریان انداخت و به بهره‌برداری رساند.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه‌ها میزان و پتانسیل توانمندی شرکت کنندگان را نشان می‌دهد و بانک مسکن با هدف کمک به مشکل مسکن با تمام شرکت‌های در این نمایشگاه شرکت کرده است و امیدواریم بتوانیم با کمک سازمان‌ها، بانک‌ها و مؤسسات دیگرباری را از دوش حوزه مسکن برداریم.

آماری که همین دیروز ارائه شد نشان می‌دهد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن رتبه اول بوده است و این یعنی ما به مسئولیت‌های اجتماعی‌مان درست عمل کردیم.

وی با اشاربه عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملی تصریح کرد:رتبه اول بانک مسکن در مقایسه با سایر بانک در این طرح بزرگ ملی نشان داد که بانک به همراه شرکت های تابعه خود، در حوزه مسوولیت اجتماعی به خوبی عمل کرده است.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در ادامه گفت: ما باید هر راهی را برای جذب منابع مالی، مشارکت و ورود به حوزه‌های مختلف مسکن پیدا کنیم وبا این ظرفیتی که در بانک مسکن وجود دارد، هم می توانیم تامین مالی کنیم و هم با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و شبه دولتی دغدغه مسکن را مرتفع کنیم.

شیرزادی در پاسخ به این پرسش که بخش‌خصوصی چقدر می‌تواند در این حوزه به شما کمک کنند، گفت: تفکیک بخش‌خصوصی و دولتی در حوزه مسکن معنا ندارد؛ هرکسی بتواند در کشور آجر روی آجری بگذارد چه بانک مسکن و چه بخش‌خصوصی، ما هم کنارشان هستیم و می‌توانیم دست به دست‌شان بدهیم و کمک‌شان کنیم.

او افزود: تأمین سرمایه‌، لیزینگ و شرکت‌های ساختمانی تابع ما می‌توانند به بخش‌خصوصی کمک کنند و کنارشان باشد. در حال حاضر تأمین سرمایه مشارکت جدی با بخش‌خصوصی دارد.

128096011/7/2023 1:08:40 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/11/202311104619599203_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000