تقدیر مجمع نمایندگان کردستان از وزارت راه و شهرسازی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
نمایندگان مردم کردستان در نامه‌ای به رییس جمهوری ضمن قدردانی از تلاش مجموعه دولت برای ارایه خدمات در استان کردستان از تلاش های مهرداد بذرپاش وزیر جوان و جهادی راه و شهرسازی برای حوزه‌های مسکن، شهرسازی و بخش‌های مختلف حمل و نقلی از جمله راه‌آهن در سطح استان کردستان تقدیر کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مردم کردستان در نامه‌ای به آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور از خدمات وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف مسکن، شهرسازی، راه‌آهن، هوایی و فرودگاه، و دیگر بخش‌های حمل و نقلی در دولت سیزدهم تشکر کردند.

در نامه نمایندگان کردستان به رییس جمهوری آمده است: به فضل و توفیق الهی سومین سفر جنابعالی و هیات دولت به استان فرهنگی کردستان، پرشورتر و باشکوهتر از همیشه برگزار شد. استقبال مردمی و برخاسته از حرارت و محبت به انقلاب اسلامی از جنابعالی در کنار این جمعیت و مهمان‌نوازی مردمان قوم کرد، با تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی حلاوت این سفر را به کام مردم عزیز کردستان شیرین‌تر کرد. ‌

در ادامه این نامه آمده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در درجه نخست قدردان تلاش‌های خالصانه دولت مردمی به ویژه جناب آقای دکتر بذرپاش وزیر جوان جهادی و انقلابی راه و شهرسازی در تکمیل و افتتاح پروژه راه‌آهن کردستان، آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن سنندج-باشماق، تکمیل و بهره‌برداری فرودگاه سقز، افتتاح هشت پروژه در مناطق محروم با هدف بازآفرینی شهری، افتتاح برخی از خطوط کریدور شمال به جنوب، واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های در دست اجرا در استان کردستان هستیم.

در پایان این نامه تصریح شده است: اینها نمونه‌هایی از خدمات برجسته وزارت راه و شهرسازی به مردم عزیز کردستان بود. از این رو ما نمایندگان ملت بر خود لازم می‌دانیم از تمامی سازمان‌های تابعه و کارکنان خدوم این وزارت که به صورت مجدانه پیگیری بسترسازی برای برگزاری و خلق حماسبه زیبای خدمت بودند تشکر و قدردانی کنیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000