حضور فعال بانک مسکن در میز خدمت چهارمحال و بختیاری

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و فریبرز معصومی مدیر شعب استان در میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری، پاسخگوی سوالات مراجعان بودند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی هیبنا؛ نمایندگان بانک مسکن در این میز خدمت که در حاشیه دومین سفر رییس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود؛ ضمن رسیدگی به مصوبات سفر قبل به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آن‌ها صادر کردند.

کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با رویکرد نشست بدون واسطه مسئولان با مردم، مسائل و مشکلات مردم مورد رسیدگی واقع شود و دراسرع وقت به نتیجه مطلوب برسند.

وی گفت: مشکلات واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مدیران کشوری و استانی سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مسکن و پیمانکاران و متقاضیان این طرح در میز خدمت بانک مسکن بررسی و رفع شد.

کشاورز ادامه داد: عمده‌ترین مشکلات مرتفع شده مرتبط با اسناد زمین‌های پروژه‌های 360 واحدی بنیاد مسکن، 150 واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خود مالکین طرح نهضت ملی، مدارک شرکت‌های پیمانکاری و نیز تسهیل در پرداخت تسهیلات بوده است.

عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر این، مقرر است در این سفر از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید داشته باشیم و مصوباتی که درباره آن‌ها گرفته شده بود را با اخذ گزارشات میدانی بررسی کنیم و در صورت لزوم با ارائه مشاوره‌های جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با پاسخگویی حداکثری در این میز خدمت در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم، رضایتمندی آنان حاصل شود.

بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن، رئیس اداره کل اعتبارات و مدیرشعب چهارمحال و بختیاری در حاشیه سفر به استان، از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

کشاورز در این بازدیدها ضمن بررسی و رصد پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان، بر اهمیت رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها و تسریع در تکمیل و تحویل آن از دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد.

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی ضمن گفت‌و‌گوی نزدیک با پیمانکاران و کارفرمایان، در خصوص حل مشکلات و تسریع در اتمام کار پروژه‌های ۳۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۵۰ واحدی ستاد اجرایی امام(ره)، با ارائه راهکار، دستوراتی را جهت اتمام پروژه و فروش اقساطی و تحویل واحدها به مشتریان صادر کرد.

چهارمحال 3456518411/18/2023 9:14:13 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/11/202311108785486451_Thum.jpg
چهارمحال
چهارمحال 3456518411/18/2023 9:14:15 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/11/202311107646639248_Thum.jpg
چهارمحال



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000