در مراسم افتتاح پروژه مسکونی - تجاری شهر جدید اندیشه

دکتر سیدعباس حسینی: ما با عزم ملی برای تحقق هدف ملی می کوشیم

با حضور وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل بانک مسکن و مدیر عامل شرکت عمرانی اندیشه، ۱۱۰۰ واحد مسکونی ، تجاری و خدماتی در شهر جدید اندیشه افتتاح و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه افتتاح این پروژه با بیان این مطلب که در حال حاضر دغدغه اصلی دولت و مسوولان رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه است گفت: بانک مسکن با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی با همه توان اجرایی و عملیاتی برای رفع این دغدغه می کوشد.

وی افزود: انچه امروز در شهر جدید اندیشه حاصل شده است، نتیجه تلاش شبانه روزی با حمیت و جدیت دولت و بانک برای تامین نیاز مردم است.
مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر این مسئله که تامین مسکن خوب برای مردم، تنها با هم افزایی و همراهی تمامی بخش های اقتصادی و اجرایی ممکن خواهد شد، گفت : انچه مسلم است بانک مسکن امروز با همه ی توان دغدغه مند است تا به وظیفه خود نسبت به مردم و دستور مقام معظم رهبری عمل کند. ما در بانک مسکن با عزم ملی برای تحقق این هدف ملی می کوشیم و از همه بخش های سیاست گذار و اجرایی کشور می خواهیم در این نهضت ملی همراه شوند.
100 واحد از این پروژه امروز به همت شرکت سرمایه گذاری مسکن با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه ساخته و افتتاح شده و 1000 واحد دیگر هم تا بهمن ماه افتتاح خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000