معاون مسکن شهری بنیاد مسکن:

۶ هزار واحد مسکن شهری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل و بهره‌برداری ۶ هزار واحد شهری دیگر تا پایان امسال توسط آن بنیاد خبر داد و گفت: با افتتاح ۶ هزار واحد مسکن شهری، میزان افتتاح‌های واحدهای نهضت ملی مسکن به ۱۶ هزار واحد می‌رسد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد، توضیح داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد تاکنون ۱۷۶ هزار و ۴۱۲ واحد وارد فاز عملیات و اجرایی شده است. همچنین این بنیاد در موضوع مسکن اقشار کم درآمد نیز حدود ۱۶ هزار واحد در شهرها نیز در دست اجرا دارد که در مجموع در بخش شهری بیش از ۱۹۲ هزار واحد در حال اجراست.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: در حال حاضر اراضی تامین شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد در شهرها به استعداد ۲۸۸ هزار واحد است که زمین موثر اجرای این طرح که قابلیت مسکونی دارد به تعداد ۲۲۴ هزار واحد است.
سهرابی توضیح داد: در برنامه است تا ۶ هزار واحد احداث شده توسط بنیاد مسکن در شهرها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
به گفته وی، از زمان اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد ۱۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و مقرر است تا پایان امسال واحدهای بهره‌برداری شده به ۱۶ هزار واحد در شهرها برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000