رئیس مرکز اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری در سفر به البرز عنوان کرد؛

دست مریزاد به کارکنان بانک مسکن در ارائه خدمت بی منت

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از میز خدمت بانک مسکن استان البرز که به مناسبت سفر رئیس جمهور محترم در محل اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر شده بود؛ بازدید و از پاسخگویی بانک مسکن به مراجعان قدردانی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری استانی بانک مسکن – هیبنا؛ حجت الاسلام والمسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در این بازدید طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه نظام جمهوی اسلامی در خصوص تلاش دستگاهها و سازمان‌‌ ‌‌های دولتی درحل مشکلات مردم؛ از مدیر عامل بانک مسکن و کارکنان بانک در خدمت رسانی صادقانه به مردم قدردانی کرد.
وی گفت: مدیران و کارکنان بانک مسکن در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکیدات رییس محترم جمهور در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون منت به مردم؛ تلاش کرده اند خدمات شایسته و مطلوبی به اقشار مختلف جامعه درراستای رفع مشکلات آنها به خصوص در بخش مسکن ارائه دهند .
صالحی با اشاره به آمار ارائه شده بانک مسکن در بخش های مختلف به خصوص درطرح نهضت ملی؛ عملکرد بانک در این خصوص را شایسته تقدیر دانست و افزود: انعقاد قرارداد بیش از چهار هزار واحد مسکونی در استان البرز گویای عملکرد ارزشمند مدیران وکارکنان خدوم بانک مسکن برای رفع دغدغه مسکن مردم است که جا دارد به آنها دستمریزاد گفت.
محسن بابایی مدیر بانک مسکن استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به این مطلب که بانک مسکن همواره خدمتگزار دولت در اجرای سیاست های کلان اقتصادی و توسعه ای به خصوص در بخش مسکن بوده است افزود: تعداد 12 هزار و 186 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن استان البرز معرفی شده که قرارداد چهار هزار و 555 واحد در قالب 75 پروژه منعقد شده و هفت هزار و 631 واحد مسکونی نیز در قالب 94 پروژه در دست اقدام است.
همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات همراه به استان البرز؛ مدیران بانک مسکن نیز با حضور در میز خدمت و شنیدن درخواست ها و مشکلات اقشار مختلف جامعه ؛ راهنمایی های لازم را ارائه کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000