وزارت راه و شهرسازی پیگیری می کند

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه

در نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه تأکید شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی انعقاد تفاهمنامه هوشمند سازی راه ها و خودروها میان وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و بررسی، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه ها و ناوگان حمل و نقل در راستای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، تأکید شد.

در این نشست با مدیریت سید جواد سادات مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، مقرر شد دبیرخانه این موضوع بر اساس تفاهم صورت گرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور رصد اقدامات و اجرای پایلوت طرح های هوشمندسازی راه ها و خودروها تشکیل شود.
در این نشست علاوه بر داریوش امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاونان و مشاوران وی، نماینده پلیس راهور کشور و نمایندگان وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000