مدیرشعب استان یزد اعلام کرد:

پرداخت ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی

مدیرشعب استان یزد در دیدار با مدیرکل بهزیستی این استان از پرداخت ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۷۹ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی توسط بانک مسکن یزد خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون صد در صد اعتبار تخصیص یافته در این بخش پرداخت شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه استانی خبرگزاری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان مدیرشعب استان یزد با رضا ابهت مدیرکل اداره بهزیستی این استان به منظور بررسی تسهیلات پرداختی به مددجویان اداره کل بهزیستی و افزایش تعاملات دیدار و گفت و گو کردند.

در جریان این دیدار، مدیرشعب استان یزد فعالیت کارکنان بهزیستی را اقدامی خداپسندانه، متعالی و همسو با رفع نیازهای قشر محروم و نیازمند جامعه دانست و گفت: بانک مسکن به عنوان بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن و در راستای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی ارائه انواع خدمات به کارکنان اداره کل بهزیستی و افراد تحت پوشش را دارد.

محمد غفوریان تداوم همکاری و ارائه خدمات به کارکنان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی را موجب افتخار بانک مسکن دانست و افزود: کارکنان بانک مسکن ارائه خدمات به مددجویان و معلولان معرفی شده از سوی بهزیستی را با هدف انجام خدمتی مقدس انجام می دهند.

غفوریان انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی به منظور تداوم همکاری ها و ارائه خدمات مالی و بانکی به کارکنان این نهاد را بسیار مثمر ثمر خواند و خواستار انعقاد تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان شد.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان یزد حوزه فعالیت این سازمان را بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: افراد متفاوت و متنوعی که دچار معلولیت شده‌اند یا در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و نیازمند خدمات اجتماعی و بهزیستی هستند، جزو جامعه هدف بهزیستی محسوب می شوند.

ابهت با قدردانی از بانک مسکن به دلیل پرداخت تسهیلات به مددجویان اداره کل بهزیستی در بخش مسکن مهر که منجر به احداث مسکن توسط تعاونی های زیرمجموعه بهزیستی و خانه دار شدن معلولان و مددجویان شد را نقطه عطفی در خدمات بانک مسکن به این مجموعه برشمرد و گفت: بخش بزرگی از دغدغه مددجویان تحت پوشش این سازمان با حمایت بانک مسکن رفع شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد سهم تسهیلات پرداختی توسط بانک مسکن را 80 درصد و مابقی را سهم بانکهای دیگر استان عنوان کرد و افزود: تعداد زیادی از مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی به واسطه تسهیلات طرح مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن بانک صاحب خانه شدند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000