در نشست مدیر شعب استان لرستان بانک مسکن با اعضای تعاونی انبوه سازان مطرح شد؛

ارائه‌‌ تسهیلات ویژه به انبوه‌سازان استان لرستان

مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان بانک مسکن در نشست مشترک با اعضای تعاونی انبوه سازان این استان از ارائه تسهیلات ویژه به انبوه سازان برای مشارکت و رونق در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ در این دیدار که به منظور بررسی راهکارهای همکاری بیشتر برگزار شد؛ داریوش عالی پور مدیرشعب بانک مسکن استان لرستان با اشاره به تأثیر مسکن بر رونق و شکوفایی اقتصاد جامعه، همسو بودن فعالیت بانک مسکن با تعاونی انبوه سازان برای پیشبرد اهداف طرفین را ضروری دانست.

مدیرشعب بانک مسکن استان لرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست بررسی اهداف مشترک بانک و انبوه سازان و استفاده از ظرفیت های طرفین و همچنین مطرح کردن پیشنهادات و انتقادات اعضای این تعاونی به عنوان پرچمداران مشتریانی است که در حوزه تسهیلات بیشترین ارتباط را با بانک مسکن دارند.

وی با تاکید بر تلاش جدی در راستای توسعه بخش مسکن و رفع دغدغه دولت در این خصوص اظهار داشت: بانک مسکن با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و براساس قوانین، مقررات و شرایط اقتصادی روز سیاستهای اعتباری را با هدف تحقق اهداف دولت تهیه و تدوین می کند. همچنین به منظور تغییر در شیوه ساخت و ساز، رعایت کامل استانداردها، کاهش هزینه‌ها و استفاده از فناوریهای نوین سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها تدوین و اجرا می شود.

محمد پاک مهر رئیس هیات مدیره تعاونی انبوه‌سازان اظهار امیدواری نسبت به تامین رضایت مشتریان انبوه‌ساز و تعامل بیشتر و سازنده با بانک مسکن گفت: از آنجایی که بین فعالیت‌های تعاونی و بانک ارتباط بسیار نزدیکی وجود دارد؛ تلاش می کنیم با حمایت های بانک مسکن مشکلات بخش مسکن را برطرف کنیم.

تعاونی مسکن انبوه سازان 1 تعاونی مسکن انبوه سازان 11456259211/12/2023 7:30:37 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/11/202311106049917714_Thum.jpg
تعاونی مسکن انبوه سازان 1


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000