بیش از ۶هزار واحد مسکونی به نهضت ملی مسکن پیوست

واحدهای مسکونی باقی مانده مسکن مهر استان گلستان که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ در قالب طرح نهضت ملی تعیین تکلیف می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان گلستان که برخی مدیران بانک مسکن نیز حضور داشتند؛ بر پیگیری اتمام پروژه های طرح مسکن مهر و تعیین تکلیف آنها تاکید شد.

علی کشاورز معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی با اشاره به این مطلب که اولویت اصلی بانک مسکن تسریع و تسهیل در انعقاد قراردادهای طرح نهضت ملی و پرداخت به موقع تسهیلات این طرح در راستای خانه دار شدن مردم و رونق بخشی به اقتصاد کشور است؛ افزود: تعداد6291 واحد مسکونی در استان گلستان در قالب طرح نهضت ملی به بانک مسکن معرفی شده اند که قرارداد ساخت 5054 واحد مسکونی آن به مبلغ 16251 میلیارد ریال امضا شده است.

وی درخصوص واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفت: تنها 2800 واحد از مجموع 50 هزار واحد مسکن مهر استان باقی مانده است که برای اتمام آنها با واحدهای مرتبط مذاکراتی انجام و مقرر شده تا پروژه های بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شود.

بر اساس این گزارش؛ بازدید از پروژه 180 واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقداماتی بود که در جریان سفر رییس جمهور به استان گلستان انجام شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000