بازدید وزیر راه‌ و شهرسازی از پروژه نهضت ملی اردبیل

«مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به اردبیل از پروژه شهید سلیمانی به‌عنوان بزرگترین سایت «نهضت ملی مسکن»، در این استان بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به‌گزارش پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا به نقل از برنا، صبح شنبه «محبوب حیدری»، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن در اردبیل گفت: در برنامه چهار ساله قرار است در این استان ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکن احداث و تحویل مردم شود. ۱۲۰ هزار نفر در استان اردبیل ثبت‌نام کرده بودند که ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شده و واریز وجه از سوی ۲۸ هزار و ۸۵۷ نفر به مبلغ ۴۰ میلیون و بیشتر انجام شده است. تاکنون برای ۲۱ هزار نفر از متقاضیان تخصیص پروژه انجام شده و تأمین زمین نیز برای این متقاضیان به همراه عقد قرارداد به انجام رسیده است. ۱۶ هزار واحد در مرحله اجرای فنداسیون است و در کل برای ۲۴ هزار متقاضی تأمین زمین شده و همچنان با کمبود زمین برای چهار هزار واحد در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر روبه‌رو هستیم.

او به آغاز عملیات احداث سایت شهید سلیمانی به‌عنوان بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن در کشور، در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این سایت در فضای ۶۴۵ هکتاری از چهار ماه پیش با ایجاد زیرساخت‌های اولیه آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال انجام است. در این سایت ۱۲ پیمانکار مشغول فعالیت هستند تا احداث ۱۴ هزار و ۹۶۰ واحد را انجام دهند. در چهار ماه اخیر فنداسیون ۱۰ هزار واحد در این سایت ریخته شده و در مدت ۲ سال قرار است پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شود. در کنار نظارت نظام مهندسی، تعدادی از همکاران ما نیز بر این پروژه‌ها نظارت دارند تا در مجموع در این سایت ۱۶ هزار واحد مسکن احداث و تحویل متقاضیان شود.

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از سایت نهضت ملی مسکن شهید سلیمانی از فازهای مختلف آن دیدن کرده و بر ضرورت تکمیل سریع این پروژه تاکید کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000