افتتاح ۶۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در اردبیل

در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل ۶۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در بخش شهری و روستایی افتتاح و تحویل شهروندان شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به‌گزارش پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش»، امروز نهم دی، در جریان سفر به استان اردبیل ۶۶۰۰ واحد مسکونی استان در بخش شهری و روستایی در زیربنای ۵۹۰ هزار و ۸۶۰ مترمربع و با قیمت تمام شده ۵۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان، این واحدهای در قالب های طرح ملی مسکن، بافت های فرسوده، خودمالکی و مسکن های روستایی افتتاح شد. افتتاح های انجام شده امروز در بخش مسکن شامل ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی است.

همچنین، از این تعداد واحد مسکونی بهره برداری شده، ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه۲ اردبیل، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی به صورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000