با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی انجام می شود

افتتاح ۷۱۸۳ واحد مسکونی و واگذاری زمین به ۱۰۷۰۰ متقاضی نهضت ملی و جوانی جمعیت در استان زنجان

فردا شنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان علاوه بر واگذاری زمین به ۷۰۰ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افتتاح ۷۱۸۳ واحد مسکونی و عملیات آماده سازی زمین برای ساخت ۱۰۰۰۰ مسکن روستایی و شهری برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن صورت می گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان با حضور ابراهیم رییسی و مهرداد بذرپاش آیین افتتاح و بهره برداری از ۷۱۸۳ واحد مسکونی از جمله ۱۲۰۰واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی واگذاری به صورت اجاره ۹۹ ساله برگزار می شود.

بنابر این گزارش بقیه واحدهای آماده افتتاح شامل بهره برداری از ۱۲۱۳ واحد مسکونی خود مالک طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ مسکن روستایی در استان زنجان است.
همچنین به طور همزمان با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین واگذار می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000