در نمایشگاه صنعت ساختمان اعلام شد:

بانک مسکن تامین کننده اصلی مالی نهضت ملی مسکن

بانک مسکن بیشترین تسهیلات را در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده و تامین کننده اصلی مالی سازندگان در این طرح است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ سید حسین حاجی پور مدیر شعب استان مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون تعداد 17هزار و 647 واحدمسکونی به بانک مسکن استان معرفی شده که قرارداد ساخت 9هزار و 566 واحد مسکونی به مبلغ 34هزار و 745 واحد مسکونی به امضا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این پروژه بزرگ باید از همه ظرفیتها استفاده شود گفت: سهم فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان بخش بزرگی از بدنه اقتصادی کشور که با صنایع و حرفه‌های مختلف بطور مستقیم و غیرمستقیم مرتبطند، باید پررنگ باشد.

حاجی پور در ادامه علاوه بر بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه، فضاهای نمایشگاهی را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات بانک دانست و تاکید کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به سازندگان این امکان را می دهد تا در جریان بروزترین فناوریهای تولید شده برای ساخت بهینه مسکن از نظر مهندسی، تنوع و قیمت مناسب تر محصولات قرار گیرند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور شرکتهای مطرح داخلی به منظور ارائه توانمندیها، پتانسیل و فعالیتهای خود در بخش مسکن و ساختمان، به مدت دو روز در بابلسر برگزار شد.

کارکنان بانک مسکن استان مازندران نیز با برپایی غرفه ضمن معرفی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه، به سوالات آنها در حوزه‌های مختلف نیز پاسخ گفتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000