رئیس کمیسیون عمران مجلس :

حمایت شهرداری تهران از ساخت مسکن در کاهش قیمت نقش دارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شهرداری تهران به عنوان یک الگو می‌تواند با امکانات خود اقدام به ساخت مسکن کرده تا نهضت ساخت مسکن در کشور شکل بگیرد تا موج کار خوب آن به سایر نقاط و حتی شهرداری‌های کوچک رسیده و شاهد کنترل قیمت مسکن باشیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا رضائی کوچی با اشاره میزان تاثیرگذاری قیمت مسکن در کلانشهر تهران بر اقتصاد و نرخ مسکن در سایر نقاط کشور گفت: در حال حاضر شهرداری تهران با حمایت شورای شهر در مسیر ساخت مسکن حرکت می‌کند. هم اکنون زمین در اختیار شهرداری بوده و ناظر و پروانه هم از سوی این مجموعه انتخاب و صادر می‌شود از این رو هم امکان مشارکت با انبوه‌سازان و هم مالکان وجود داشته و هم امکان پشتیبانی فراهم بوده تا به سمت تولید مسکن حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه همواره از شورای عالی شهرسازی درخواست دارم که به ساخت مسکن کمک کنند عنوان کرد: ساخت مسکن در تهران و رفع نیازهای موجود به کنترل مسکن در سطح کشور کمک می‌کند. شهرداری تهران به عنوان یک الگو می‌تواند با امکانات و اراضی تحت مالکیت خود اقدام به ساخت مسکن کرده و با به بخش خصوصی و انبه سازان کمک کند تا نهضت ساخت مسکن در کشور شکل بگیرد و موج کار خوب شهرداری تهران به سایر نقاط و حتی شهرداری های کوچک رسیده و شاهد کنترل قیمت مسکن و بهبود شرایط خانه دار شدن مردم باشیم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: حال که شهرداری پای کار بوده و برای ساخت مسکن و حل مشکلات موجود مصمم است، از مسئولان وزارتخانه‌ راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه‌های عضو کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران و دستگاه‌هایی که باید عملیات زیربنایی مانند برق، آب و گاز را اجرایی کند، میخواهم همکاری کرده تا زیرساخت واحدهای مسکونی را تکمیل کرده تا مردم زودتر ساکن شوند./



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000