سرمایه گذاری بزرگ بانک مسکن در ساخت شهر جدید خلیج فارس

آغازی نو، تحولی بزرگ

همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت در اولین روز از دهه فجر به استان هرمزگان، عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۱۸ هزار هکتاری شهر جدید خلیج‌فارس در شرق شهر ساحلی بندرعباس با سرمایه گذاری بانک مسکن آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ وزیر راه و شهرسازی در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران استانی و کشوری برگزار شد گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی دریا پایه توسط رهبر معظم انقلاب، کارهای اجرایی برای ساخت شهرهای ساحلی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مهرداد بذرپاش افزود: امروز عملیات اجرایی ساخت شهرهای ساحلی خلیج‌فارس و مکران در استان هرمزگان آغاز می‌شود و این اولین شهرهای ساحلی است که در کشور احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکای راهبردی خوبی برای احداث این شهرها انتخاب شده‌اند عنوان کرد: بانک مسکن یکی از شرکای ما برای احداث این شهرهاست و تاکنون این بانک کارهای مهمی در ساخت مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در کشور انجام داده است.

وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از بانک مسکن برای مشارکت در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: ساخت این شهر با سرعت انجام می‌شود تا بتوان جمعیت مورد نظر را در آن ساکن کرد.

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن نیز بیان کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر شاهد کلنگ‌زنی یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن کشور در استان هرمزگان هستیم.

وی اظهارداشت: بانک مسکن در حال حاضر از تامین مالی برای ساخت مسکن در عرصه شهرسازی و تمدن‌سازی حضور بسیار پررنگی دارد. این بانک اکنون به بلوغی فراتر از ساخت و ساز در کشور رسیده و با حضور جدی خود در تلاش است به توسعه کلان کشور رونق بخشد.

دکتر حسینی ضمن تبریک به مردم هرمزگان برای آغاز این پروژه گفت: امیدواریم شاهد رشد ساخت مسکن در سراسر کشور با حضور بانک مسکن و بهره گیری از ظرفیت بالای این بانک باشیم.

در این آئین، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای ساخت این شهر ساحلی در حضور وزیر راه و شهرسازی، به امضای دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا جواهری تفتی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران رسید.

عملیات احداث شهر ساحلی خلیج‌فارس با تامین مالی بانک مسکن و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به اجرا درخواهد آمد.

#دولت_کار_و_فعالیت



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000