مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

حدود ۵۸ هزار واحد نوسازی شده در دولت سیزدهم تحویل شد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲۱۶ هزار واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد وارد فرآیند نوسازی شده، از تحویل و عرضه ۵۷ هزار و ۸۶۱ واحد از این میزان به مردم خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا به نقل از وزارت راه شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران میزان نوسازی در بافت‌های فرسوده و همچنین تحویل واحدها مسکونی در این بافت‌ها که در طی دولت سیزدهم با حمایت شهرداری‌ها روند نوسازی آنها انجام و به مردم تحویل شد را تشریح کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در دوازدهمین سلسه بهره‌برداری و افتتاح گروهی واحدهای نوسازی شده در بافت‌های ناکارآمد شهری که هم زمان با سفر رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان انجام شد، یکهزار و ۱۷۰ واحد دیگر در بافت‌های فرسوده به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با افتتاح‌های واحدهای نوسازی شده در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان میزان واحدهای نوسازی در این بافت‌ها به ۵۷ هزار و ۸۶۱ واحد رسید.

آیینی خاطرنشان کرد: طی دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۱۶ هزار واحد مسکونی در دست نوسازی قرار گرفت که از این میزان ۵۷ هزار و ۸۶۱ واحد نوسازی و تحویل شد و مابقی نیز در دست انجام است.

به گفته وی، میزان واحدهای در حال نوسازی مرتب در حال افزایش است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000