روند پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی سرعت گرفت

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان هجدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با 328 هزار و 824 واحد مسکونی قرارداد ساخت به مبلغ بیش از 140 همت به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود 765 هزار و 271میلیارد ریال برای ساخت 308هزار و 809 واحد مسکونی افزود: 35درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با ارائه توضیحاتی در مورد جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا هجدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و 136 هزار و 742 نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل کمک کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000