عزم وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عزم این وزارتخانه برای تامین مسکن نیروهای مسلح گفت: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، با اشاره به بیش از ۴۸ هزار شهید در خانواده ارتش، به جایگاه والای یتیم در قرآن اشاره کرد و گفت: تاکید قرآن در خصوص یتیم نشان می‌دهد که چه نعمتی از آن سلب شده و خداوند سبحان خود را مدافع یتیمان می‌داند چرا که ضایعه فقدان پدر و تحمل درد آن آسان نیست و نمی‌توان این همه هزینه و تحمل دشواری به جانبازان و شهدا را بدون پاسخ گذاشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حتما فرزندان شهدا، برای نگهداشتن پرچم انقلاب که خودشان برافراشته اند، اولی هستند، اظهار کرد: برخی با سو مدیریت‌های خود به دنبال پشیمان کردن مردم از انقلاب اند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که تاریخ ۴۵ ساله انقلاب سیاه و تاریک دیده شود، در حالی که این مقطع تاریخی روشن‌ترین و افتخار آمیزترین دوره است.

بذرپاش با بیان اینکه مسیر حق را شهدا مشخص کردند، گفت: در این مسیر نباید تردید کرد.

ساخت ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروهای مسلح

وی در ادامه سخنان خود از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح خبر داد و گفت: بهترین و بی سابقه ترین تصمیم برای تامین مسکن خانواده بزرگ ارتش گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور وارد مراحل مختلف ساخت شده است، افزود: بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح در مراحل مختلف عملیات ساخت قرار گرفته است.

بذرپاش در پایان بر نقش آفرینی هرچه بیشتر خانواده‌ها در عرصه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد.

یادآور می‌شود، جلسه هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی با وزیر راه و شهرسازی، سه‌شنبه یکم اسفندماه با حضور امیر محبی راد رییس کانون بازنشستگان ارتش و امیر قلیچ خانی مدیرعامل مجمع یادگاران شهدای ارتش در راستای سلسله نشست‌های بررسی و بیان دغدغه‌های خانواده‌های شهدا با مدیران ارشد برگزار شد.

در این نشست فرزندان شهدای ارتش از جمله صیاد شیرازی، شیرودی، شمشادیان، منفرد نیاکی و دیگر فرزندان شهدا نیز حضور داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000