همراه با رئیس جمهور و به منظور بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل زده؛

وزیر راه و شهرسازی عازم سیستان و بلوچستان شد

وزیر راه و شهرسازی در مشایعت رئیس جمهور و هیئت همراه به منظور بازدید میدانی از خدمت رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان عازم این استان شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در مشایعت با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه،‌ عازم استان سیستان و بلوچستان شد تا از وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل زده بازدید میدانی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی که پیش از این دستور بسیج همه امکانات برای بازگشایی مسیرهای مسدود را صادر کرده بود، امروز از نزدیک در جریان میزان خسارات وارد شده به ویژه در حوزه جاده‌ها و مساکن و همچنین نحوه خدمات رسانی قرار خواهد گرفت.

بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در چند روز اخیر راه ارتباطی چندین مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را بسته بود که بازگشایی مسیرها از ابتدای شروع سیلاب در این مناطق آغاز شد.

با وقوع سیلاب در استان سیستان و بلوچستان ماشین‌آلات گسترده‌ از سوی سازمان راهداری به منطقه اعزام شد که بر اساس گزارش‌ها، اتصال در اغلب نقاط که قطع ارتباط بود، برقرار شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000