سفر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به استان اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان علاوه بر دیدار صمیمانه با کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان، در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان شرکت و از پروژه نهضت ملی مسکن استان بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه در راستای پیگیری و بررسی امورات حوزه راه و شهرسازی و بازدید از پروژه‌های مرتبط وارد اصفهان شد.

دیدار صمیمانه با کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، شنیدن دغدغه‌ها، مشکلات و پیشنهادات آنان، حضور در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان و بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه این سفر اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی، برنامه ریزی‌های لازم توسط وزیر راه و شهرسازی در زمینه‌های نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل و نقل به عمل آمده است تا بتوانیم در سراسر کشور اقدامات مناسب و در شأن جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف کاری برای مردم عزیز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام شده است، گفت: برنامه‌های ابلاغی با سرعت و قدرت در دست اجرا است.

زهره‌ای بیان کرد: مطابق با دستور وزیر راه و شهرسازی هر هفته به یک استان سفر می‌کنیم تا علاوه بر دیدار با کارکنان، فعالیت‌هایی که در دستورکار است و نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار دهیم.

استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع ۶.۵ درصد خاک کشور را داراست که ۲۶ هزار و ۵۱۰ کیلومتر راه همسنگ، بیش از ۴ هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر همگی نشان از اهمیت بسیار بالای این استان در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری است همچنین در طرح نهضت ملی مسکن براساس برنامه، سهم استان اصفهان برای چهار سال، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی شهری است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000