سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید:

صندوق ملی مسکن برای تکمیل مسکن مهر پردیس ۱۹۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از تامین هزینه ۵۲۳۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس از طریق منابع صندوق ملی مسکن به میزان ۱۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۲۴ اسفند در مراسم افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس گفت: قدردان صبوری متقاضیان مسکن مهر هستیم. وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را تقبل کرد و واحدهای باقیمانده مسکن مهر در پردیس افتتاح شد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: یکهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود.

این مقام مسئول توضیح داد: زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت.

غفوری گفت: از سال گذشته در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موضوعات زیست‌محیطی و شهرسازی برای توسعه مسکن و ساخت و ساز در اولویت قرار گرفته و تأکید ویژه‌ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.

غفوری تصریح کرد: فاز ۱۱ پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده ۴ هزار و ۵۷۵ واحد در فاز ۱۱ تکمیل و بهره‌برداری شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000