پیام دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع)

دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن با انتشار پیامی ضمن گرامی‌داشت شبهای پرفیض و برکت قدر و نزول قرآن کریم، فرا رسیدن شهادت امام علی علیه السلام را تسلیت گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، متن پیام دکتر حسینی به شرح ذیل است:

لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ

شب قدر از هزار ماه ارجمندتر است.

ماه پر فیض و برکت رمضان؛ فرصت بی‌نظیر خودسازی و تزکیه نفس و لیالی پر فضیلت قدر؛ هنگامه نزول معجزه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است. در این شب‌های ملکوتی، آثار و برکات معنوی گفتگوی بنده با خالق از طریق نماز و گفتگوی خالق با بنده از طریق قرآن، دو صد چندان می‌شود و راز و نیاز با معبود، غبار گناه و غفلت را از آیینه وجود آدمی می‌‌زداید.

اکنون که به لطف ایزد منان، بار دیگر توفیق حضور بر خوان پر نعمت رمضان و درک لیالی قدر را یافتیم؛ با قلبی آکنده از غم جانسوز ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر المؤمنین امام علی (ع)، بر سجاده‌ی عبادت معبود می‌نشینیم و در نجوا‌های شبانه با خالق یکتا، شاکر الطاف و نعمات بی‌شمارش می‌شویم و به پشتوانه بزرگی و مظلومیت وصف ناشدنی پرچم‌دار عدالت علوی و کرامات و خوبی‌های بی‌مثال اولین امام شیعیان، دل به دریای بیکران رحمانیت‌ الهی می‌سپاریم و از درگاه حضرت حق، طلب بخشش و آمرزش گناهان می‌نماییم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی و به ویژه همکاران گرامی، شهادت جانگداز اولین شهید محراب تاریخ اسلام و پیشوای عدالت‌خواهان جهان امیرالمومنین امام علی (ع) را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی شیعیان و آزادگان جهان علی‌الخصوص ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

التماس دعا

سید عباس حسینی


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000