پیام دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در پیام دکتر سید عباس حسینی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی آمده است:

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً.

بگو: حق آمد و باطل نابود گشت؛ حقّا که باطل همواره نابود شدنی است. آیه ۸۱ سوره اسراء.

یوم الله دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی، روز به ثمرنشستن خون شهدای گرانقدر انقلاب، روز تجلی اراده ملت ایران برای استقرار حکومت مستضعفین، روز پیروزی حق بر باطل، روز بعثت انقلاب و روز لبیک به ولایت فقیه است.

رأی «آری» ملت شریف ایران به جمهوری اسلامی؛ رأی «آری» به تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (ص) و پاسخ کوبنده «نه» به استعمار و استکبار جهانی و مُهر تاییدی بر مردم سالاری دینی است.

اکنون که نهال انقلاب با رأی 98/2 درصدی مردم و رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان غیور این مرز و بوم و پشت سر گذاشتن پیروزمندانه طوفان‌ها و تندبادهای سهمگین حوادث، نیرنگ‌های استکبار جهانی، تحریم‌های ظالمانه و فرازها و نشیب‌های بسیار به درختی تناور تبدیل شده است؛ همه ما با هر قومیت، نژاد، زبان، دین، مذهب، سلیقه و فرهنگی می‌توانیم در کنار یکدیگر و با آرامش، امنیت، اتحاد، مهربانی و مودت در زیر سایه شاخساران پربار این درخت تناور برای سربلندی، پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور بکوشیم.

تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع مردم؛ اولین قدم در راه تحقق حکومت اسلامی امام زمان (عج) و تغییر ساختار سیاسی- اجتماعی کل جهان در جهت حمایت از همه مظلومین و مستضعفین عالم است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رض) و شهدای عالیقدر نظام و پاسداشت روز ۱۲ فروردین به عنوان یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی، فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لمقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم سرافراز و با بصیرت ایران و به ویژه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم که در سایه الطاف الهی، تدابیر و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تلاش و عزم ملی مسئولین و مردم عزیز، آفتاب مجد و عظمت ایران اسلامی هر روز تابنده‌تر از قبل بتابد.

ان شاءالله
سید عباس حسینی


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000