پیام تبریک دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در پیام دکتر سید عباس حسینی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آغاز ماه شوال آمده است:

«اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوت»

عید سعید فطر؛ عید پاسداشت و تکریم مؤمنان خداجویی است که با تهذیب و تزکیه نفس به توفیق عبودیت و بندگی خالصانه دست یافتند و با سلاح پر قدرت نماز، قرآن و عمل صالح در برابر هواهای نفسانی و وسوسه‌های شیطانی ایستادند.
عید باشکوه فطر؛ عید پاداش روزه داران باتقوا و شایسته‌ای است که مشتاقانه به ندای پروردگارشان لبیک گفتند و در برابر دستورات حکیمانه ایزد منان، سر تسلیم فرود آوردند.

عید فرخنده فطر؛ عید بدرقه ماه رمضان با چشمان اشکبار روزه‌داران واقعی و استقبال از هلال نقره‌ای ماه شوال با تبسم لب‌های بندگان مخلصی است که عهد و میثاقی شیرین با فطرت خود برای نیک اندیشیدن و زیستن بسته‌اند. از این رو خداوند بخشنده مهربان را شاکریم که بار دیگر توفیق بندگی و فرصت بهره مندی از خوان گسترده ضیافت الهی را در تقدیرمان مقدر ساخت تا به واسطه نجواهای عارفانه سحری و لیالی قدر و برکت تلاوت آیات نورانی وحی، غبار و زنگار معصیت و غفلت را از دل‌های خود بزداییم و به نور ایمان صیقل دهیم.

اینجانب با عرض تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و همراهان همیشگی و محترم بانک مسکن و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سلامتی، عزت و سربلندی همگان از درگاه احدیت، مراتب سپاس و امتنان خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران عزیز روزه‌دار در ارایه خدمات صادقانه به مشتریان وفادار در ماه پر خیر و برکت رمضان و ایام نوروز ابراز می‌نمایم.

امیدوارم که به لطف و عنایت حضرت حق، بتوانیم آثار و برکات بی نظیر خودسازی و تهذیب نفس را در وجودمان زنده نگه داریم و این توشه گرانبهای برگرفته از یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.

ان شاءالله
سید عباس حسینی


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000