واگذاری زمین رایگان به بیش از هزار خانواده سیستانی و بلوچستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین رایگان به هزار و ۳۵۸ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان تاکنون خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری دبیر شورای مسکن استان گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تکلیف وزارت راه و شهرسازی تخصیص زمین رایگان به مشمولان طرح است که برای تسریع در اجرای این طرح تاکنون زمین برای ساخت ۵ هزار و ۴۸ واحد در سراسر سیستان و بلوچستان تامین شده است.

وی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان شهرهای زابل، هامون، نیمروز، میرجاوه ، قصرقند و فنوج مشمول جوانی جمعیت می شوند، ادامه داد: تاکنون در سراسر این استان بیش از ۱۰ هزار و ۲۸۹ متقاضی برای بهره مندی از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کرده‌اند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل آمده یک‌هزار و ۷۲۱ متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شده اند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: به‌استناد ماده سه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چنانچه فرزند سوم خانواده‌های متقاضی از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ به‌بعد متولد شده باشد و فرم «ج» آنها قرمز باشد به‌منظور مشوق فرم «ج» متقاضی سبز خواهد شد.
اکبری افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000