تحقق ۹۹ درصدی برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در سقز

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان از تخصیص پروژه به پنج هزار و ۵۸۹ نفر از متفاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز خبر داد و گفت: برنامه ابلاغی در این شهر پنج هزار و ۶۵۲ واحد است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر سقز که روز دوشنبه انجام شد، اظهار کرد: در کل فازهای ثبت نامی، تعداد ۳۵ هزار و ۱۰ نفر در این شهر متقاضی نهضت ملی مسکن بوده که با بررسی‌های انجام شده در مجموع ۱۲ هزار و ۷۵۲ نفر تایید اولیه (۶۵۴۲ نفر) و تایید نهایی (۶۲۱۰ نفر) شدند.

الیاسی با اشاره به اینکه برنامه ابلاغی در شهر سقز پنج هزار و ۶۵۲ واحد است، ادامه داد: تا کنون برای پنج هزار و ۵۸۹ نفر یعنی چیزی در حدود ۹۹ درصد برنامه ابلاغی و سهمیه ساخت محقق شده است.

در جریان بازدید مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از پروژه‌های سقز معاون عمرانی استاندار کردستان و مدیرکل دیوان محاسبات نیز وی را همراهی کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه راه و مسکن در شهر سقز قرار گرفتند و در جلسه‌ای که در فرمانداری این شهر برگزار شد راهکارهای رفع مشکلات پیش رو و راهکارهای تسریع در اجرای پروژه‌ها بررسی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000