پیشتازی بانک مسکن استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در دیدار با معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان از انعقاد قرارداد ساخت هفت هزار و ۷۰۰واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بین بانک مسکن استان و سازندگان تا پایان سال ۱۴۰۲خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری استانی بانک مسکن-هیبنا؛ محمدغفوریان با بیان این مطلب و ارایه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در بخش نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال 1402 بانک مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی تسهیلاتی بالغ بر 31هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

محمد غفوریان یکی از نقاط قوت پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن را نظارت کامل از ابتدا تا انتهای پروژه عنوان کرد و افزود: بانک مسکن با داشتن تجربه و تخصص کافی در بخش پرداخت تسهیلات مسکن توانسته است بیش از سایر بانک ها در این بخش فعالیت داشته و طرح نهضت ملی مسکن را پیش ببرد.

سعید نور ایمانی، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: حرکت به سوی ساخت و سازهای اصولی و نوین در صنعت ساختمان، تنها با حمایت و پیشتازی بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی این بخش امکانپذیر است.

نورایمانی در ادامه افزود: ارزیابی مدیران اقتصادی استان هرساله توسط معاونت اقتصادی اداره کل اقتصادی و دارایی استان انجام می‌شود که بانک مسکن در این بخش نمرات قابل قبولی را کسب کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000