پرونده خدمات غیرحضوری/ آیا می‌دانید خدمات تلفنبانک مسکن ۲۴ساعته است؟

دسته بندی : یادداشت
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
مشتریان بانک مسکن میتوانند به صورت ۲۴ ساعته از خدمات سامانه های تلفنبانک متمرکز مسکن به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب استفاده کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،از طریق سامانه‌های تلفنبانک متمرکز مسکن امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ، تلفنبانک متمرکز و خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض(ETC) برای مشتریان فراهم است.

سامانه پرداخت قبوض و خرید شارژ، قابل استفاده توسط تمامی مشتریان بانک مسکن و همچنین دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاب است. به این معنی که برای استفاده از خدمات این سامانه نیازی به ثبت نام در شعب بانک مسکن نیست و مشتریان می توانند از این طریق قبوض خود را با شناسه قبض، بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت، پرداخت کنند.

همچنین شارژ مستقیم همراه اول و ایرانسل و شارژ برچسب الکترونیکی عوارض(ETC) را خریداری کنند. در عین حال سرویس‌های ویژه سامانه متمرکز تلفن بانک مسکن شامل انتقال وجه مسکن کارت به مسکن کارت، پرداخت قسط، درخواست کارت المثنی و همچنین پرداخت قبوض و خرید شارژ است.

اعلام و ارسال کد شبا به تلفن همراه نیز از طریق این سامانه برای مشتریان امکانپذیر است. یکی دیگر از مهم ترین خدمات قابل ارائه از طریق تلفن بانک مسکن خدمات چک است. درخواست صدور دسته چک و استعلام وضعیت چک نیز از طریق این سامانه قابل انجام و پیگیری است.

در این سامانه خرید شارژ برچسب الکترونیکی نیز برای دارندگان تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. خواندن نام و نام خانوادگی نام صاحب حساب مقصد هنگام انجام عملیات انتقال وجه، پرداخت اقساط و خواندن نام و نام خانوادگی دارنده کارت تسهیلات، امکان انجام عملیات انتقال وجه پایا از طریق خدمات سپرده و ارسال کد شبا به شماره تلفن همراه از مهم ترین ویژگی‌های تلفن بانک مسکن است.

مشتریان با شماره گیری ۶۴۰۹۶-۰۲۱ از خدمات تلفن بانک مسکن استفاده کنند. ضمن آنکه مطابق با پیش بینی های انجام شده، تمامی دارندگان حساب­های بانک مسکن می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک مسکن، رمز حساب سامانه تلفنبانک را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن طی سال‌های اخیر خدمات رسانی غیرحضوری خود به مشتریان را افزایش داده تا از این طریق آسایش خاطر و سهولت بیشتری را برای مشتریان به همراه دارد.

نکته مهم آنکه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000