مدیر شعب بانک مسکن کرمان در حاشیه میز خدمت خبر داد:

تامین اعتبار احداث حدود ۱۱ هزار واحد نهضت ملی توسط بانک مسکن استان کرمان

عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن کرمان به همراهی مسئولان و کارشناسان مدیریت با حضور پررنگ و پاسخگویی در میز خدمت مصلی نماز جمعه به صورت بی‌واسطه به درخواست‌ها و مسائل مردم و مشتریان پاسخ گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان به منظور ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنان در محل میز خدمت بانک حضور یافت و ضمن پاسخگویی، به پیگیری مسائل و درخواست‌ها در چارچوب مقررات بانک پرداخت.
زینلی در حاشیه این حضور با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت است، گفت: بانک مسکن در راستای عمل به رسالت اصلی خود در تامین مسکن آحاد جامعه، از آغاز طرح نهضت ملی تاکنون، انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات ۱۰ هزار و ۹۰۵ واحد مسکونی به مبلغ ۴۲ هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال را انجام داده است.
مدیر شعب استان ادامه داد: بیشتر درخواست‌ها و سوالات مراجعان در این میز خدمت در موضوعات تسهیلات خرید و ساخت مسکن، تعمیر واحد مسکونی، مرابحه عام، طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده و ... بود که پس از بررسی درخواست‌ها، دستورات لازم برای رسیدگی صادر شد که امیدواریم رضایتمندی مردم عزیز حاصل شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000