ساخت بیش از ۵۹۰۰ واحد نهضت ملی در چهارمحال و بختیاری با اعتبار بانک مسکن

مدیرشعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گفت: قرارداد ساخت بیش از ۵۹۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۶۲۰ پروژه و با تامین اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال در بانک مسکن استان به امضا رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان چهارمحال و بختیاری با حضور غلامعلی حیدری استاندار و فریبرز معصومی مدیرشعب بانک مسکن صورت گرفت.
در این بازدید، حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن گفت: همراهی این بانک و مدیران ارشد آن، پیشرفت چشمگیری را در پروژه‌ها رقم زده است.
حیدری افزود: شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ضروری است و نحوه اجرای مصوبات شورای مسکن به صورت میدانی و مستمر در استانداری پیگیری می‌شود.
مدیرشعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری نیز در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیمای مرکز استان با اشاره به عملکرد بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۹۰۴ واحد نهضت ملی در بانک مسکن، بیش از ۹۰ درصد کل تسهیلات پرداختی این طرح عظیم در شبکه بانکی استان را پوشش می‌دهد.
معصومی افزود: بانک مسکن چهارمحال و بختیاری بیش از ۳ برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده که بخش اعظم آن مربوط به طرح نهضت ملی مسکن است.
وی افزود: پیشبرد عالیه اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین منابع پروژه‌ها، مستلزم تمرکز منابع و مراودات مالی پیمانکاران و کارفرمایان در بانک مسکن است.
مدیرشعب چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن معرفی خدمات بانک مسکن در ارائه ضمانت‌نامه و LC، تمامی متولیان و مجریان طرح نهضت ملی مسکن را به استفاده بهینه از این ظرفیت دعوت کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000