بیدی، عضو هیأت مدیره بانک مسکن تاکید کرد؛
تمرکز راهبردی بانک مسکن بر بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا وی با اشاره به خطمشی جدید فناوری اطلاعات بانک، بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق مدل "اتحاد منافع" تأکید کرد و گفت: تمرکز ما بر افزایش شاخصهای اعتماد، رضایت و امید در میان مشتریان و ذینفعان است.
بیدی با بیان اینکه تحلیلهای ناکامل کسبوکار موجب ایجاد مشکلاتی در فرآیندها و اعتبارنامهها (LC) شده است، بر لزوم بازنگری و بهینهسازی این فرآیندها تأکید کرد.
وی سلامت در حوزه فناوری را یکی از اولویتهای مهم بانک دانست و افزود: در مسیر توسعه سلامت فناوری هستیم و به طور مستمر بر آن کار میکنیم.
عضو هیأت مدیره بانک مسکن همچنین خاطرنشان کرد: الگوی فکری در حوزه فناوری اکنون بر منافع کلان بانک متمرکز است.
وی گفت: معنای خردمندی یعنی دغدغهمندی لحظه به لحظه در سازمان. خردمندی و دغدغهمندی باید در همه سطوح سازمان جاری باشد، چرا که مطالعه و تعمق در مسائل فناوری، لازمه پیشرفت است.
وی در خصوص بکار گیری ابزار و اقدامات متعدد در جهت کاهش تقارن های اطلاعاتی در اتخاذ تصمیمات مدیران بانک و تصمیمسازیهای آتی از طریق ایجاد تعامل و همکاری نزدیک میان بخشهای تخصصی تاکید کرد.
بیدی تلاشهای گسترده مجموعه فناوری بانک و شرکت ناواکو را ستود و افزود: در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر اجرای اقدامات عملیاتی در زمینه توسعه ابزارها و زیرساختهای پردازشی، ارتقاء سطح امنیت سایبری، بهبود سامانهها و حرکت به سوی هوشمندسازی است. برطرفسازی موانع این مسیر نیز در دستور کار قرار دارد.