اولین نشست راهبردی مدیران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن برگزار شد

دسته بندی : شرکت ها
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
نشست راهبردی مدیران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با حضور اعضای هیات‌مدیره، سرپرست شرکت، مشاوران مدیرعامل و مدیران مراکز رفاهی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، این نشست با هدف تبیین اهداف کلان شرکت، ارتقاء هماهنگی میان واحدها، تبادل تجربیات و ترسیم مسیر تحول سازمانی انجام گرفت.
در این نشست تخصصی، موضوعاتی چون چابک‌سازی ساختار سازمانی، سیستم‌سازی و طراحی داشبوردهای مدیریتی، ارتقاء سطح خدمات رفاهی، یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، بازاریابی دیجیتال و تقویت برند شرکت در دستور کار قرار گرفت.
در ابتدای جلسه، پناهنده، سرپرست شرکت، با تأکید بر ضرورت افزایش بهره‌وری در ساختار ستادی، اظهار داشت: تنوع و کیفیت خدمات رفاهی باید به شکل هم‌زمان ارتقاء یابد و تحقق این هدف نیازمند استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌ها و منابع موجود است.
در ادامه، حنطه، عضو موظف هیئت‌مدیره، بر لزوم استقرار رویکرد سیستمی در کلیه سطوح سازمان تأکید کرد و گفت: برای تصمیم‌سازی مؤثر و ارتقاء عملکرد، باید فرآیندها شفاف‌سازی و سامانه‌ها به‌صورت یکپارچه طراحی شوند.
در بخشی از این نشست، شعیبی مشاور مدیرعامل شرکت در امور روابط عمومی و بازاریابی، فاخرزاده مشاور امور اماکن رفاهی، قاسمی مشاور امور فناوری اطلاعات به اراده برنامه‌های تخصصی خود پرداختند.
در ادامه، رضایی مدیر مالی، بوذری مدیر اداری و منابع انسانی، شجاعی‌نیا مدیر پشتیبانی، شعبانی سرپرست حوزه فناوری اطلاعات به عنوان مدیران ستادی شرکت خدمات پشتیبانی نیز به تشریح عملکرد و برنامه‌های خود پرداختند.
فراهانی مدیر پردیس فرمانیه، موسوی، مدیر هتل سلام، غلامی بیرقدار، مدیر زائرسرا، براتی، مدیر پردیس چادگان و کرامت‌پور مدیر پردیس دریاکنار نیز در این نشست حضور داشتند و به شرح وضعیت موجود و برنامه های آتی پرداختند.
در پایان نشست، شرکت‌کنندگان با تبادل دیدگاه‌ها و پیشنهادهای کاربردی، بر ضرورت افزایش هماهنگی، هم‌افزایی میان مراکز، بهره‌گیری از فناوری و تجارب مشترک برای دستیابی به بهره‌وری بیشتر تأکید کردند.
در جمع‌بندی نهایی، مقرر شد کمیته‌های تخصصی برای تدوین مدل مطلوب عملکرد، طراحی داشبوردهای مدیریتی و اجرای طرح چابک‌سازی و سیستم‌سازی تشکیل شوند. همچنین، هم‌راستاسازی اهداف ستادی و اجرایی به‌عنوان یکی از راهبردهای کلان شرکت پیگیری خواهد شد.
این نشست، گامی مؤثر در راستای یکپارچگی سازمانی، توسعه متوازن خدمات و تحقق چشم‌انداز نوین شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن به‌شمار می‌رود.

170725605/17/2025 12:38:45 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2025/05/202505105771926212_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000