پاسخگویی مدیر شعب بانک مسکن کردستان به مسائل و مشکلات مردم با حضور در سامانه سامد
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ امید راست بین مدیر شعب استان کردستان به همراه کارشناسان حوزه اعتباری مدیریت ، مسوول سامانه سامد و مسوول روابط عمومی این بانک جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات مردم استان در حوزه مسکن و ساختمان، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.
براساس این گزارش، با توجه به تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خصوص برگزاری برنامه های ارتباط مردمی مستقیم مسوولین در بستر سامد و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم استان از طریق تلفن 111 سامانه، طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، امید راست بین مدیر شعب استان طی ساعات حضور خود در این مرکز ، پاسخگوی تماس های تلفنی مردم و سوالات مطرح شده در حوزه مسکن و ساختمان بوده و با ارائه مشاوره و راهنمایی لازم، راهکارهای اجرایی مناسب را برای آنان بیان کرد.
مدیر شعب استان کردستان هدف از حضور در سامانه سامد را ایجاد پل ارتباطی قوی میان مسئولین و مردم عنوان کرد و ابراز داشت: با ارتباط مستقیم با مردم ضمن گره گشایی از مشکلات آنان می توان کاستی ها و نقاط قوت سازمان را در ارائه خدمات بهتر به آنان شناسایی نمود.