مدیر مجتمع فرمانیه تاکید کرد:

لزوم تکریم بازنشستگان، بهبود کیفیت خدمات و مهمان‌نوازی

دسته بندی : شرکت ها
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
لیلا فراهانی مدیر مجتمع فرمانیه بانک مسکن در نشست با کارکنان با موضوع ارتقای کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع، بر رعایت استانداردهای مهمان‌نوازی، تکریم بازنشستگان و بهبود کیفیت خدمات تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ مدیر مجتمع پردیس فرمانیه، طی نشستی گسترده و هدفمند با حضور تمامی کارکنان مجموعه، ضمن تبیین سیاست‌های کلان و الزامات پیش‌رو، بر ضرورت بازنگری و ارتقای مستمر در شیوه‌های خدمات‌رسانی تأکید کرد.

مدیر فرمانیه در سخنان خود با تأکید بر جایگاه والای ارباب رجوع و به‌ویژه بازنشستگان محترم بانک مسکن، بر این نکته تصریح کرد که اصل بنیادین در مسیر توسعه خدمات، رضایت و تکریم مشتریان است.

وی افزود: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند بانک هستند و خدمت به این قشر شریف نه‌تنها وظیفه، بلکه افتخاری برای تمامی کارکنان محسوب می‌شود.

در ادامه، فراهانی به تشریح مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های عملیاتی پرداخت که تحقق آن‌ها می‌تواند سطح کیفی خدمات مجتمع پردیس فرمانیه را به‌طور چشمگیری ارتقا بخشد.

ایجاد فضایی سرشار از احترام، صمیمیت و همراهی برای تمامی مراجعان به‌ویژه بازنشستگان، تمرکز ویژه بر افزایش دقت، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، توجه ویژه به نظافت و بهداشت، بهبود فرآیند طبخ و کیفیت غذا، رعایت استانداردها در پذیرایی، گوش سپردن به نظرات و پیشنهادات، قانون‌مداری و ... در زمره اولویت‌ها و سیاست‌های مورد تاکید فراهانی بود.

مدیر مجموعه همچنین هم‌سویی فعالیت‌ها با اهداف کلان بانک مسکن و ایفای نقش مؤثر پردیس فرمانیه به‌عنوان یکی از بازوهای اجرایی مهم این چشم‌انداز را ضروری دانست.

فراهانی خاطرنشان کرد که پردیس فرمانیه باید الگویی برای سایر مجموعه‌ها در زمینه رعایت اصول حرفه‌ای، تکریم میهمانان و ارتقای کیفیت خدمات باشد.

وی خطاب به همکاران خود، همدلی، هم‌افزایی و نگاه نقادانه نسبت به فعالیت‌های روزمره با هدف اصلاح فرایندها را خواستار شد.

پرسنل مجتمع فرمانیه در این جلسه تعاملی و صمیمانه، ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، بر آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌های جدید و همراهی با مدیریت در مسیر تحقق اهداف مجموعه تأکید کردند.

در پایان این نشست، مقرر شد کارگروه‌هایی تخصصی برای پیگیری هر یک از محورهای مطرح‌شده تشکیل شود تا با نظام‌مندی بیشتر، نتایج عملی و ملموس در حوزه خدمات‌رسانی حاصل شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000