نشست مشترک مدیر شعب گلستان و نماینده ولی فقیه در امور اهل تسنن استان

محمد غفوریان مدیر شعب گلستان طی نشستی مشترک با حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه نماینده ولی فقیه در امور اهل تسنن استان دیدار وگفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل تسنن استان و با حضور نوروزی پور معاون مالی و فناوری و رییس دایره پیگیری وصول مطالبات مدیریت برگزار شد، محمد غفوریان مدیر شعب استان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ، طی سخنانی گفت: بر اساس آموزه های دینی موضوع وفای به عهد و پیمان بعنوان یکی از توصیه های موکد توسط مروجین و مبلغان دین و شریعت برای مردم بیان و به آنان یادآوری شود.

غفوریان با بیان این مطلب تصریح کرد: گیرندگان تسهیلات مسکن روستایی که دارای بدهی معوقه به بانک مسکن می باشند نیز یکی از مخاطبین این توصیه دین مبین اسلام می باشند.

مدیر شعب گلستان اضافه کرد: درخواست ما آن است که در زمینه وصول مطالبات تسهیلات مسکن روستایی با بانک مسکن همکاری و مساعدت نموده و موضوع را از طریق روحانیون مرتبط با این دفتر که در روستاها به امر ترویج فرهنگ دینی و بیان احکام شرعی می پردازند ، این مهم یعنی ایفای تعهد ، وفای به عهد و پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی توسط گیرندگان تسهیلات بانکی را به مردم متذکر و یادآور شوند.

گفتنی است ، در ادامه این نشست صمیمی خواسته و تقاضای مدیریت بانک مسکن استان توسط حجه الاسلام خیرخواه مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد روحانیون و مبلغین این سازمان در روستاها نسبت به تشریح مسائل واهمیت ایفای تعهدات و پرداخت به موقع اقساط و بدهی برای مردم همراه با توزیع تراکت های تهیه شده با این موضوع اقدام نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000